känner mej mänsklig igen

jag har inte gråtit en enda gång idag, jag mår bra trots omständigtheterna och jag har skrattat idag, jag har skrattat från hjärtat! Jag har haft Mattias(lärare) i stort sätt hela dagen, han är snäll och rolig. Han har bjudit på kaffe och gett oss raster vi egentligen inte har. Sonny har lånat mej pengar så jag kunde äta subway. Jag har skrattat som en människa gör, så som jag brukar göra.

Men när jag skrattar nu uppskattar jag det så hemskt mycket mer, jag känner mej fri och fantastisk (fråga mej inte vad allt jävla självförtroede kommer ifrån helt plötsligt?!). Jag är Zandra, ingen kan rubba mej eller ändra på mej. Jag är den jag är - inget snack.

Hösten är en fin årstid, så länge det inte regnar! Fast det är ju i och för sej jääääävligt kallt - men vackert.

jag gillar färgerna, överflödet med löv! Tog en bild med min mobilkamera(n) påvägen hem! f i n t


Jag trivs i mina lockar, jag känner mej lite och oskyldig. det gömmer mitt hemska jag haha! Sen är det ju väldigt kul att så många andra tycker det är fint!


locklocklock - sämsta mobilen typ.
förlåt att jag miss-skött bloggen, men jag antar att ni förstår varför?


Meddelanden
Postat av: Markus S

Skrattande Zandra = en Glad Markus :D skönt o höra du e på topp :D

2009-10-14 @ 20:35:43
Postat av: Anonym

Snygg ny header! =D

Kram !

2009-10-15 @ 00:15:23
Postat av: sandra duvet :)

visste inte riktigt viket inlägg ja skulle kommentera haha, men bra att du mår bra nu gumman :) nice to hear :}

2009-10-15 @ 16:50:43

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0