jag får ----

jag ska förvisso inte på någon stor Halloween-fest men jag ska i alla fall klä ut mej, frågan är till vad? jag har inte så mycket att välja på iofs men ändå!

tack för alla beundrarmail också, sjukt kul att läsa!

jag har inte mycket vettigt att skriva alltså, shit...

...
..
.

idag ska jag till nathalie, det blir tp-kväll men några andra. Kommer bli kul som fan eftersom ja, både mer och mindre smarta kommer delta. Nej, nu var jag elak haha alla är idioter punkt slut! Så jag åker till henne vid halv fyra för jag måste plugga lite samhäll innan och sen ska jag be nathalie hjälpa mej lite med engelskan för det är hon bra på!
Sen drar vi ner till hemköp och köper lite cola, chips och sånt. Så hoppas jag att bobba följer med, det var ju ändå hans och nathalies idée att ha tp-kväll och jag är ju faktiskt inbjuden.

kommit på att jag saknar mitt bruna hår LITEgrann.

model-lab göteborg - januari 2009

Meddelanden
Postat av: olivia

Jag tycker om din stil bruden!



Jag ska nog själv färga tillbaka mig till brun :)

2009-10-30 @ 12:35:22
Din Blogg http://thesimplegirl.blogg.se/
Postat av: Fa1ly

Du är sjukt vacker hjärtat <3

Hoppas du får Awsume kväll!



pussPuss!

2009-10-30 @ 12:41:32
Postat av: iidaa

Vilken skillnad det var och se de kortet mot alla andra kort :)

2009-10-30 @ 14:17:39
Din Blogg http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skaffa håret så igen, så sjukt snyggt!!!

2009-10-30 @ 14:59:30
Postat av: emelie

Jag tkr att din hårfärg är snyggast nu,

passar i det :)

men inte för att de här var fult lr så!

2009-10-31 @ 13:43:39
Postat av: Anonym

jävlar va hårt sminkad

fy på sminkösen

smink ska se naturligt ut

inte dölja hala ansikten med ett äckligter brunt lager

2009-11-01 @ 19:22:59

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0