hiss och diss


# Vänner
Vad är man utan dem, inget alls? Jag vill tack mina vänner så jävla jälva mycket. Jag älskar er!






# Slut
Jag hatar slut, dom gör ont, dom lämnar än ensam kvar. Dom är tomma och mörka. Dom bits och jävlas. Ja, jag hatar dom.

# Höst
= kallt, snö, regn = inga mer bara ben och fina sommarkläder!

# Höstlovet
Vad fan ska jag göra, hade ju planerat att träffa med Love, nu när det ju inte bli så = Olycka.

# Musik
All musik får mej att gråt nu typ, allt påminner om något minne jag saknar, allt påminner mej om något jag en gång hade men inte har längre.




när tar smärtan slut?


Meddelanden
Postat av: Markus S

Smärtan kommer nog inte ta slut.. men du kommer acceptera den och leva med den. allt kommer bli bra lilla vän.. ge de lite tid bara :)

2009-10-13 @ 18:09:41

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0