Hemma från skolan

inte så bra, känns inte alls bra - jag BORDE verkligen vara där! Jag borde göra min förbannade samhällsprov men vad fan, jag kan inte. jag har urinvägsinfektion - INTE OKEY. Varit på sjukhuset och ja, det blir antibiotika några dagar famöver :/ någon som vet vad som händer om man dricker alkohol också? Jag är pepp på fest ju - fan om fittinfektionen (ofrivilligt fyndigt) förstör det - INTE okej.

aja, jag måste i alla fall plugga! Har en svenska uppgift som ska in på fredag, samt matteprov och historia redovisning samma dag. LBS - coola ner ett tag? Sen blir det plugg på lovet också så jag får ha min praktik i skolan och jobba upp alla mina ig-prognoser :(

JAG VILL HA EN POJKVÄN!? någon frivillig? .__.
(hahahahaha)

På fredag är jag Marilyn Monroe.
klänningen, skorna, håret, läpparna, skönhetsfläcken.
allt!
haha



PUSS

Meddelanden
Postat av: Sid

"JAG VILL HA EN POJKVÄN!? någon frivillig? .__."



Haha, det lär nog vara många xD Men för en tjuga i veckan ska det nog gå att ordna, pojkväns-service är nog en rätt bra inkomst : D

2009-10-21 @ 11:35:22
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Essa

Awh,

ofta du känner sid? :)

2009-10-21 @ 15:23:56
Postat av: Markus S

haha.. vill alltid.. de vet du ^^ just say it ;)

2009-10-21 @ 16:32:20
Postat av: Klara

Du ska inte dricka alkohol om du går på pencilin :).

men det är ju bara en vecka eller nått du blir behandlad för urinvägsinfektion

SÅ HÅLL UT!!! ;)

2009-10-21 @ 19:24:41

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0