gokväll!

Idag har jag varit med Johanna, och ja, vi satt i skogen på en bänk och bara snackade om allt mellan himmel och jord. Kan vara rätt gött att bara göra det också lixom!
Sen gick vi hem till nathalie och hälsade på henne och mathias, det var najs. Satt och planerade inför helgen, eller ja imorgon ochh lördag!

Det bli antagligen ingen "riktigt" halloween-fest för mej detta året, lite tråkigt men jag kommer ha kul i alla fall! Jag kan inte minnas en enda gång jag inte haft roligt med nathalie lixxom! Vi har gått igenom sjukt mycket tillsammans men ändå har vi alltid kunnat skratta tillsammans - kanske är det viktigaste med en vänskap.

IMORGON KOMMER PENGARNA
och som jag längtat.  jag är verkligen urkass på att hålla i pengarna och det kanske inte det smartaste att lägga typ minst 200 kr på denna helgen, det ska fixas dricka, cigg, cola och massa annat. men det kan det vara värt. Sen får jag försöka hålla i pengarna lite hårdare resten av månaden.

Jag skulle verkligen behöva en extra inkomst, synd att jag är så jävla lat .__. eller snarare för ful för att få ett jobb -.-'
Ingen vill anställa en blondin med stort tuperat hår :(

aja, nu ska jag inte störa eran värdefulla tid så mycket mer!



idag knarkar jag den här låten. KÄNNS ju som den passar in lite, kanske en person borde skrivit den till mej! Ja, ni kan ju tolka det hur ni vill! (y)



PPhUiSlSiSpS

Meddelanden
Postat av: Fa1ly

Du om JAG får jobb så kan även du :P

Det krävas bara det där lilla ...ehm...va heter det..

Just det MOTIVATION ;D(A)



Kramar <3

2009-10-29 @ 21:26:42
Postat av: Johanna

Tack zandra och det behövdes! <3

älskar dej

2009-10-29 @ 22:02:53
Din Blogg http://jsrivoltella.blogg.se/
Postat av: Kenny Silver

Just stand up strong honey, u seem like a good girl :) .. och så gillade du ju min blogg oxå skrev du ju, och det är ju kul =D

2009-10-29 @ 23:44:53
Din Blogg http://kennysilver.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0