godmorgon!

Lördag idag, känns rätt fint! Ska nog hem till mormor och dammsuga lite så jag kan få lite pengar för jag ska köpa linser i veckan! Jag är helt jävla stört lycklig!

Förvisso kommer det inte vara linser jag kan ha vardagligen eftersom de inte stämmer överens med mitt synfel, jag har haft sånna här innan men då låg prislappen jävligt mycket högre! Så nu blir det Lensway!


Meddelanden
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Hihi - det tog ett par sekunder för mig att koppla vad du menade. Mina associationer från "linser" var ohejdat kulinariska så den första tanken var således "Linser? Nämen det gillar väl inte Zandra?"



Hoppas allt ordnar sig med DINA linser!

Och själv har jag faktiskt ätit lins-curry till kvällsmat... ^^

2009-10-03 @ 21:50:39
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0