godmorgon

Hey, vaknade sjukt tidigt först idag men som tur var kunde jag somna om i alla fall.
jag drömde sjukt konstiga saker alltså, typ att jag träffade kissie, skulle åka tunnelbana från stockholm till borås men jag åkte fel och skulle flyga ner till borås i stället, men då fick jag inte plats på flygplanet så jag skulle ta självmord. Typ hoppa in i flygmotorn och tända eld på mej själv och massa saker. Sen kom jag på att jag ville leva och då flög jag därifrån haha.
ja, folk har ju frågat om jag röker på innan jag går och lägger mej men det gör jag faktiskt inte haha. Fast jag kan ju hålla med om att mina drömmar är lite... woho xC

Idag händer fan inte mycket alltså, blir bara softa och kanske rycka tag i denna bloggen och få den lite rolig igen :)


pusshej


jag saknar nathalie! ses snart? :*

Meddelanden
Postat av: sara

du är snygg!

2009-10-25 @ 12:59:35
Din Blogg http://starfckers.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0