^^

i skolan.
jag känner mej så fri
det känns som jag kan flyga

____

Huskvarna med Jennie på Lördag, träffa Love och resterande Redlight-are! Det kommer bli jätte kul, hoppas jag. Jag och Love ska vara vänner, det är svårt som fan men vi ska försöka. Han var inte bara min pojkvän utan även min bästa vän och så får det gärna fortsätta!

tack för mej!

Meddelanden
Postat av: Sid

Syns där! :D

2009-10-15 @ 14:51:51
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: ARosell

Bra att du känner så =) Att skiljas från sin partner är inte så speciellt roligt, känns som att hela världen ska gå under ibland. Men att skiljas som vänner är mycket bättre, att försöka att ses lite då å då, och bra slappa, kanske kolla på nån rolig film eller ta en fika tror jag att man vinner mer på! Kram

2009-10-17 @ 00:16:02

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0