Engelska tack

Sitter i skolan och har engelska - men jag orkar inte. Jag är så dålig på engelska, seriöst! Kan ingen skänka mej lite begåvning!? lyssnar på faster pussycat förövrigt och längtar gärnet till Nordisk Gårdbands Festival! KOM DIT! I huskvarna den 17 oktober kostar typ 70:- och Redlight Attraction lirar, det får ni ju inte missa!

I helgen händer inte ett piss, ska nog plugga ikapp lite eftersom ja, jag gillar efter. Och annars är jag typ ensamhemma så det är ju rätt soft! Hoppas det dyker upp ngt :)

dags att återvända till .. ja inget alls egentligen - en promenad till ica kanske? :)


gammal bild men i alla fall, mina fina tjejer! Jennie & Nathalie <3

(don't kill me)

Meddelanden
Postat av: näthlyy

I N T E

O K .

2009-10-02 @ 19:01:05
Din Blogg http://wildisthewind.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0