hiss & diss

Hej, igen! haha tänkte köra hiss & diss! ;D


# Nio dagar kvar
till Redlight giget! jag peppar gärnet och jag längtar så jävla mycket! Det kommer bli helt galet, typ bästa umgänget, liveband, redlight, schyssta bilder, jävla massa skratt, dricka och ja allt är helt great! JAG LÄNGTAR!!!!!

# KISS TILL SVERIGE!
KiSS kommer till sverige 2010! Sååå jäävla underart, jag längtar ihjäl mej, heelt seriöst! Jag SKA dit, oavsett vad - jag ska fan inte missa dom en gång till - neverever! Kommer säkerligen bli helt underart!

# SUBWAY
Jag älskar det, så jävla gott! Ätit där tre dagar denna veckan! Helt underbart för skolmaten är ju ingen höjdare, kan jämföras med kattmat!




# Långdistansförhållande
Det är jobbigt, jätte jobbigt, skitobbigt, helvetesjobbigt, rövjobbigt, fittjobbigt. Ja, ni förstår poängen, men bara nio dagar kvar sen får jag pussa på finaste igen! <3


# Fattig
Hur många gånger har jag dissat detta? typ sjukt många! haha ja, i alla fall. jag längtar till dom höjjer studeibidraget <3

# Snygga männiksor
jag hatar det, för det första så känner jag mej sjukt ful, vill typ slita av mitt fejs och göra en totally makeover. Och sen vill man ju ha alla i en liten låda under sängen så man bara kan välja och vraka när man känner för det!





ajaj, min hjärna fungerar inte


Meddelanden
Postat av: Linnea

Dissa snygga människor?? Du är sjukt snygg precis som du är! Helt unik och defintivt en blogg jag lär följa:D

2009-10-10 @ 12:58:25
Postat av: Sara

Gillar din blogg till det yttersta :D och att kiss ska komma till sverige är ju helt IN..........SANE! I will be there for suuure ;D Fortsätt med bloggen (Y)

2009-10-10 @ 14:29:05
Din Blogg http://saramehners.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0