ang. videoinlägget "vi är INTE fjotisar"

Många av er förstod rakt av utan att tveka att vi drev, andra trodde helt seriöst att vi var seriösa. Jag kan ju klargöra nu då att herregud, jag skulle ALDRIG se ut så i ett seriöst sammanhang, jag skulle aldrig gå utanför dörren!

Jag har en förmåga att vara väldigt ironisk, väldigt oseriös och galen. Jag kan bjuda på mej själv helt enkelt. Några av er skulle säkert kalla mej för en "attentionwhore" men ja, jag gillar uppmärksamheten och ni kan ju tydligen inte låta bli att kolla efter mej vare sej ni gillar vad jag gör eller inte.

Jag är ganska provocerande, inte på samma vis som kända bloggare utan på mitt vis. Jag gör uppror mot normer, ingen berättar för mej hur jag ska vara för jag är mej själv. Jag tänker fortsätta vara mej själv och du kan inte stoppa mej.

Ni kan skriva massa elaka kommentarer, varesgod. Jag läser dem allihop och jag raderar dem inte, för ni har rätt till era åsikter men jag kommer aldrig att ta åt mej av eran skit eftersom ni inte har någon rätt att hindra mej från att vara mej själv.

ja, nu har jag väl klargjort endel. Hård bud men ja. min blogg = mina regler så bara att acceptera!

__

idag måste jag plugga jag h-a-t-a-r det fett mycket!


Meddelanden
Postat av: fredde

hahaha jo jag fatta det :) men den va fan rätt bra :P fortsätt så :)

2009-11-17 @ 11:39:05

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0