_


# du visste inte att jag vill ha barn nu faktiskt, men av logiska anledningar låter jag bli! Men jag vill, jag vill ha bäbismage och ha tidsnedräkning. Jag vill ha en pojke och han ska heta Walentine! Jag har faktiskt drömt 13 gånger att jag varit höggravid på min student! Kanske är det är sanndröm? ja, följer ni bloggen så får ni se :)

# jag är otroooooligt svartsjuk, jag kan bli helt svart och kall av minsta minsta lilla. Trots att jag själv kan tycka att det är skitfjantigt Jag blir inte bara svartsjuk på när min pojkvän pratar med en annan tjej utan det kan vara att en kille tycker någon av mina vänner är snyggare än mej, eller att någon jag vet har tyckt varit snygg slutar med det. Detta är självklart saker jag inte erkänner, inte ens för mej själv, i pågående stund!

# jag vill ha sex på min skola, ja förklaras behövs väl inte - jag är konstig och har haft sex på udda ställen så varför inte skolan lixxom? Frågan är ju med vem fan man ska lyckas få ihop det med där eftersom love är 90 mil bort när jag går i skolan! haha

# När jag började snacka med min pojkvän på helgon tyckte jag han var rätt ful och när jag fick veta att han hette Love garvade jag som ett jävla as och frågade om han drev med mej! Så jävla elak jag är, men huvusdaken är att jag älskar dej mest av allt nu!



__

aja, det finns tusen saker till men detta får räcka för idag!

Meddelanden
Postat av: Max/Pshycoone

Faktum är att jag SKA ha sex på LBS. ;)

Redan bestämt också att jag ska ha sex på Marks Gymnasieskola också, Sara har någon jäkla vadslagning med sin kompis. :D

2009-10-04 @ 21:01:41
Din Blogg http://pshycoone.blogg.se/
Postat av: sandra duvet :)

haha den sista erkännsgrejen va roligast :) <3

2009-10-04 @ 22:30:02
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Hrm...han som är så söt?^^

Och du vet väl att oavsett vad nån heter så har hon/han fått det namnet just för att deras föräldrar tyckte det var det vackraste namnet i världen..! (Som Walentine, t.ex... ;)



hälsar



(fniss-tihi^^) Åsa

2009-10-05 @ 23:07:30
Din Blogg http://egetbevag.se
Postat av: fia

För att följa den första kommentaren. Faktum är att jag HAR haft sex på min skola, eller ja, snarare i studion på min skola, haha. Men klart man ska avverka alla fräsiga ställen ju ? ;>

2009-10-08 @ 16:42:48
Din Blogg http://billiondollarbaby.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0