300

visste ni att detta är mitt 300ande inlägg i bloggen, känns ganska bra faktiskt! Även om det finns perioder då min blogg är betydligt mindre intressant! Och ja, jag förstår er helt klart. Ibland är jag tråkigm som nu för tiden. Nu mår jag piss och jag pallar inte ge tillräckligt mycket energi till bloggen! Men det kommer en vändning, inte sant?

Idag ska jag till tandläkare, ska få lustgas och laga ett hål. Inte kul alls faktiskt :/ Tycker inte om tandläkaren, klarar inte av alla gnällande ljud och så. usssssh, ryser bara jag tänker på det. Men nu är jag jätte hungrig men jag får ändå inte äta något!

för att lyssna på något awesome, tryck här!



puss

Meddelanden
Postat av: Sid

300 inlägg, bloggarN ;P



lite random, jag lyssnade på precis den låten när jag klickade på länken o.O

2009-10-22 @ 18:23:04
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0