today

jao, jag har la inte berättat vad som hänt idag egentligen. Jag kravlade mej upp ur sängen och mådde dåligt, orkade inte men visste att jag var tvungen.
Gjorde mej iordning och kände mej ganska söt, vilken efter bara någon timma ändrades drastiskt, åkte in till kinna. Insåg att det inte gick någon buss till vårdcentralen och att jag skulle bli tvungen att gå den långa biten trots regnet.

jag gick dit, blev blöt om fötterna, satte mej och vänta. Kände mej jätte äcklig, helt blöt, frisyren var borta för längesen och ja, det sög. Sen fick jag komma in, blev stucken av någon elev som inte kunde svenska och till räga på allt blir jag, av distriktsköterskan jämförd med en äcklig kändis som jag inte ens tänker nämna vid namn - JAG ÄR INTE LIK HENNE! och sen har kärringen mage att läga till "fast alla i rydal vet ju vem du är, det hör man ju rätt ofta" åhh. sur sur sur. Sen fick jag gå, sprang över en stor jävla äng för att hinna med boråsbussen.
Sprang så fort jag bara kunde, fick håll i midjan och blodsmak i munnen men busshelvetet körde förbi mej.

så där stod jag, ensam, pank, röksugen, blöt, blöt om fötterna - ensam i regnet. Och så var det bara att börja gå mot byn. Där fick jag sitta i typ 45 minuter och frysa röven och fötterna av mej.

dagen började inte bra alltså..


Sen kom jag till skolan, träffade Essa & Joshua, och då blev det bättre. Fick dessutom låna ett par snyggelisnygga skor av Essa på obestämd tid. tack sötnos

Sen stressade jag ju mej hem för att jag lovat att hjälpa jennie med en grej, och när jag väl var hemma så ringer hon och säger att hon inte orkar. Så då vart jag lite pissed också.


Meddelanden
Postat av: Andreas

aw, fan va drygt!

Kinna är så galet tråkigt :(

2009-11-10 @ 19:07:42
Din Blogg http://cptfish.blogg.se/
Postat av: Ludde

Väldigt fin blogg!^^

2009-11-10 @ 22:05:54
Din Blogg http://anglars.blogg.se/
Postat av: isa

HAHA men ofta en distriktssköterska säger så, att hon vet vem du är för alla pratar typ! Vilken idiot.

2009-11-10 @ 22:47:12
Din Blogg http://iibubbles.blogspot.com

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0