mitt bloggande

min blogg har tappat lite av det syfte jag hade när jag startade den, syftet var att jag skulle vara 100% ärlig och skriva av allt som cirkulerade i mitt huvud - rakt av.
jag gör inte det längre, jag är inte oärlig utan jag låter bara bli att skriva vissa saker jag funderar på i rädslan av att någon ska känna sej sårad eller att ja, fel person läser och gör mej sårbar.

men jag vet inte hur jag ska göra, om jag bara ska skita i att jag sårar någon eller om jag ska starta en bloo vid sidan om denna för mitt egna bästa (?)

eller kanske ska jag bara sluta helt och hållet?
vad tycker ni?



Meddelanden
Postat av: Anonym

Jag tycker du gör rätt i att hålla en del utanför bloggen. Man vet som sagt aldrig vilka som läser och på sätt gör man sig, precis som du säger, väldigt sårbar. Det blir för naket för ens eget bästa, om du förstår vad jag menar.



Om jag var du skulle jag antagligen starta en mer privat blogg på sidan av, för att ändå få skriva av mig men ändå ha kontroll över situationen liksom.



Men sluta inte helt och hållet, det vore ju bara dumt D:

2009-11-06 @ 18:50:11
Din Blogg http://ignorancekilledthecat.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta nt, jag är helt fast. du är riktigt fantastisk

2009-11-07 @ 00:40:20

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0