minnen


Ja, nu kan ni tycka att jag är sjukt jävla töntig och kalla mej untrue eller whatever. Men tAKiDA var mitt absoluta favoritband förut och jag kunde var enda jävla låt med dom. Jag älskade dom långt innan Curly Sue spelades på radion, till och med innan de släppte den skivan.

Och jag önskar till viss del att de aldrig skrivit den låten, att den aldrig slagit igenom för den har gett dem en väldigt felaktig stämpel enligt min mening. Men jag är glad för deras skull eftersom en av deras absolut högsta drömmar var att få spelas på radio.

Men ja, ska ni klaga så kan ni ju komma med bra argument för än så länge har jag konstigt nog inte hört några, trots att de är så illa omtyckta hos vissa "grupper"

PUSS

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0