inställt

Idag har varit en bra dag och en dålig dag!
Jag gick upp tidigt, lät mej se förjävligt ut. Gjorde INGET med mitt hår och ja, nästan inget smink "normala kläder" och hela köret bara för att jag skulle på rättegång - och vad fan tror ni händer? JO  den blir inställd. sjukt pissigt, värst för Love antagligen som åkt fukking 90 mil och ja, sen var det bara för honom att åka hem(!?) sjukt - JA.
Sen fick jag även veta att folk ska vittna för att han som misshandlade Love inte ens var på festen? Hur jävla sjukt är inte det då och fan vad dom gör bort sej eftersom jag har BILDBEVIS på att han var där.

Smart av dom att ljuga i rätten, fan fängelsestraff på det - dock är dom ju minderåriga men ändå jävligt smart måste jag säga, TUMMEN UPP!

Och det som var bra med idag var väl att jag har insett att jag kommit över Love, det känns fucking great. inte fler tårar här inte och idag ska jag ta ner tavlan har jag bestämt! Ett steg i helt rätt riktning antar jag! Och sen träffade jag ju Sid också, det var jävligt najs faktiskt eftersom ja, han var rolig och trevlig att umgås med (y). Tog en fika trots att alla tydligen bestämt sig för att fika idag trots det pissiga vädret haha.

Sen skulle jag ju hem och sova men det fick jag inte för jag skulle till nathalie och ja, det var bra det med såklart! Men nu är jag hungrig och ingen är hemma så jag får laga mat till mej själv - jag hatar att äta ensam. Och jag är inte ens hungrig för jag mådde så jävla illa i morse för jag ville verkligen inte vittna - jag vill inte se honom, ja, han som slog alltså.

hej, jag skriver inte blogg längre, snarare böcker.


men nu jävlas ska vi bevisa att sanningen alltid vinner, ni ska inte komma ifrån det här era jävla kukhuvuden. Rätt komiskt att ni måste suttit och lärt er värsta storyn eftersom ni kommer ljuga. haha


PUSS

Meddelanden
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Ja vilken j-a dag!

Kan bara hålla med, även om jag befann mig på 90 mils avstånd...tänkte ju ändå på vad som pågick och kunde inte direkt vända mig och somna om denna morgon. (Vilket jag ju, som du vet, är rätt bra på i vanliga fall^^)



Så mycket laddande och förberedelser för så många människor - det är ju helt sjukt att utebli i ett sånt läge. (Om man inte ska typ på sin egen begravning eller nåt i den stilen.)



Skönt att det ändå på vissa områden blev en bra dag för dig. Pratade med Love som börjar känna sig aningen trött på att åka tåg... Hrmm...?



Håller tummar och tassar att du ska få må bra! (Själv har jag drabbats av en j-a förkylning men den smittar ju tack och lov inte genom cyberspace.)



Kram,

Åsa & Nova

2009-11-05 @ 19:38:06
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0