in my head

jag tänker, jag tänker fina tankar.
jag tror jag har fallit för dej, tänk om det är så
tänk om det blir helt underbart, vilket jag iofs är helt övertygad om att det skulle bli.

åh, jag längtar efter att sova på ditt bröst och vakna i din famn.
jag längtar efter att få titta in i dina vackra ögon
och kyssa dina vackra läppar, tänk om jag får?

___


hej, jag borde plugga till provet som är i morgon men jag orkar knappast och ja, jag har andra tankar i skallen. Helgen har verkligen bara runnit iväg, och jag har inte gjort ett piss- som vanligt. När ska jag göra något åt mitt liv egentligen?


Meddelanden
Postat av: Essa

Awh,

jag vet vem du skriver om :*

det här är jätte fint, så det så!

<3



jag borde också plugga, men jag orkar inte. Har andra tankar i huvudet.

Det är hemskt, jag vet inte ens hur jag mår. Har inte vågat känna efter.

2009-11-08 @ 18:39:08
Din Blogg http://punkpopforpostponedsuicides.blogspot.com
Postat av: Sid

<3

2009-11-08 @ 19:37:03
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0