Hos Sidney

Babyboy duchar, och blir ni förvånade när jag säger att han är seg på det också?`;)
Idag har det faktiskt inte varit min dag riktigt, det mesta har gått fel någon stans :/ Och nu sitter jag här med sprängande huvudverk - inte okey.

förövrigt saknar jag Nathalie, har inte träffat henne på över en vecka nu och det börjar kännas! Men ja, det kommer som det mesta annat.

Jag har kommit på att jag har blivit ganska mycke gladar nu för tiden, och varför vet jag inte exakt men jag tror att det kan ha lite att göra med mitt matintag. Har ätit som en riktig man den senaste veckan (dock utan att gå upp i vikt) och nu är jag hungrig. Åhh mat mat mat

Sen har självklart Sidney en stor del i mitt glada humör, svårt att inte vara glad när jag är med honom/tänker på honom. och i dag, har vi varit tillsammans i två veckor vilket känns sjukt. Känns mer som en evighet, en evighet jag aldrig ska ta slut -han är så underbar! :*

Puss




Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0