HISS & DISS

Det var ett tag sedan så jag tänkte köra det nu! :)



# Mitt humör
Jag har varit sjukt glad hela dagen, känns fucking awesome liksom. Har skrattat och faktiskt haft jävligt kul i skolan. Alla har varit på bra humör och har snackat med folk och ja, det känns gött som fan!

# imorgon
För då får jag träffa Sidney, helt awesome det med. För ja, det känns som jag håller på att dö för jag saknar honom så sjukt mycket. Ni kan nog fan inte fatta hur jävla glad jag är att vi bor såpass nära varandra. åhh, saknar dej babyboy <3

# Jag vann!
Ja, tro det eller ej! Men jag vann faktiskt något, första gången någonsin typ. Jag anmälde mej till en tävling på denna brudens blogg och jag fanimej, så snart kommer ett par färgade linser dimpa ner i min brevlåda - AWESOME

# En vecka
Det känns som en halv evighet i och för sej men idag har jag och sidney varit tillsammans i en vecka, sjukt bra tycker jag - du är så fin hjärtat! <3



# Regn
jag hatar regn, jag hatar det verkligen. Fyfan. just nu ösregnar det och jag sitter inne och är fortfarande fuktig efter att jag gick hem från bussen. Fick dessutom ta av mej mina byxor i hallen för dom var dyngsura - inte okej. Och mitt hår, ja - det ska vi inte ens snacka om *suck*

# New Moon
Jao, jag skulle ju sett den på premiären på fredag men det blir inte så för det blev ett litet missförstånd angående våra förhandsbokade biljetter så ja. Ingen New Moon för mej - ja, twiligttönten här på andra sidan skärmen sörjer djupt!

# pengar
har jag alldeles för lite av som vanligt. Jag vill vara rik så jag kan äta hur mycket donkenmat jag vill! :C


____

jag är konstig jag vet



Meddelanden
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

2009-11-18 @ 20:24:31
Din Blogg http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

snygg blogg :)

2009-11-18 @ 20:24:31
Din Blogg http://kakpaketet.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0