haha

ja, nu är jag vaken. Så jävla gött att sova mitt på dagen, även om det är sjukt tråkigt att sova ensam, ingen att krypa tätt intill, ingens axel att pussa på när jag vaknar!

nu sitter jag och äter chips, bet mej just i tungan - det gjorde ont. Jag vill ha mat och jag vill röka, men jag orkar inte gå ut! det är synd om mej :C

jag har faktiskt inget intressand att skriva i bloggen för jag har stängt av typ alla dåliga känslor, jag har helt enkelt förbjudit mej själv från att tänka på jobbiga saker och så. Jag har också bestämt att jag inte ska gråta på hela veckan vilket kommer skita sej big time på torsdag!

vad tror ni jag ska göra på torsda?



puss

Meddelanden
Postat av: Sid

Ingen aning .__. Vad?

2009-11-04 @ 03:00:46
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Anonym

rättegång

2009-11-04 @ 07:43:10
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Sitter ju med facit i hand = jag vet.



Men jag tror ni kommer att fixa det hela galant, ni är ju kloka & sansade & rättrådiga & en massa andra superlativer.

Sen får ni väl ta det lugnt över en fika efteråt. Varm choklad med bullar är GOD terapi^^



Kram!

2009-11-04 @ 14:08:24
Din Blogg http://egetbevag.se
Postat av: Fa1ly

Moget av #2 att inte utge sitt namn,

det kmr gå finfin gumman <3

2009-11-04 @ 17:14:43
Postat av: Anonym

uppdatera mera, älskar din blogg ! :D

2009-11-04 @ 19:04:13
Postat av: Johanna

Du ska på rättegång ang om nyår när Love blev misshandlad!

2009-11-04 @ 19:32:23
Din Blogg http://jsrivoltella.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0