gårdagen

ja, planen var ju att sitta hemma hos nathalie och dricka bål hela kvällen men vi drog på fest i Kinnahult i stället. Kry var snäll och hämtade oss och massa folk som jag faktiskt vet vilka det är var där. Bland annat folk som åkt buss med mej i princip varje dag sedan jag började LBS - fast dom har aldrig hälsat på mej!

jag hade kanske inte världens bästa fylla igår, eller jo - till en början men sedan blev det way to much och jag spenderade tid på toaletten i FÖRSÖK om att spy ovh bli nykter men det misslyckades jag med. Tobias körde hem oss vid tre-tiden och sen satt vi hemma hos nathalie och hetsåt chips och grejer!

nu lite bilder!


mathias var rocker


första bålen! mums


johanna & nathalie


vi öppnade upp kvällen
'
¨
jag & brudarna


nästa bål var också skitgod!

Meddelanden
Postat av: Nathalie

så jävla fin mathias var eller!

2009-11-01 @ 19:17:40
Din Blogg http://wildisthewind.blogg.se/
Postat av: Jeessica

Går du LBS ?? jag är en tjej i nian som funderar på den skolan... VIll bara veta litem er.. du får gärna hjälpa meej :) peersikaan @bdb

2009-11-01 @ 19:35:12
Din Blogg http://karlssonjessica.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Skit snygg blogg tjejen!

va snyggt kläda ni var :D

2009-11-01 @ 19:37:48
Postat av: Anonym

hej

jag ''upptäckte'' din blogg idag och jag blev

väldigt glad har i princip kollat igenom HELA din

blogg nu och jag gillar dig väldigt mkt, tkr du verkar vara en skön person. jag beklagar din bakrund med din mamma :/ och önskar dig lycka till i livet :)

men det ären sak som stör mig väldigt mkt -ATT DU RÖKET- ursäckta mig men VAD FAN TÄNKER DU MED? alltså sluta med det, det är onödigt

om du inte skulle röka så skulle du bli en favourit bloggare att följa, men nu vet jag inte riktigt...

jag hoppas att nån bangar vett i skallen på dig och det går upp ett ljus för dig att JAG KANSKE SKA FÖRSÖKA SLUTA?????? och jag hoppas det här kan få dig ne liten tankeställare.



som sagt ärdu annars helt okej, hare bra och ffluta för fan att röka!

2009-11-01 @ 20:16:20
Postat av: FRIDA KANSKE

snygg du var :D

2009-11-02 @ 21:53:59
Din Blogg http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Robert (katunge)

Haha mathias^^

Ni alla blev jätte bra!

2009-11-02 @ 21:55:10
Postat av: Andii TrashKandii

Vad hadde ni i bålen? :) Dom ser jätte goda ut!

Gillar din blogg, och musiksmak ;)

2009-11-22 @ 21:54:44
Din Blogg http://sassylittlelassie.blondie.no
Postat av: Andii TrashKandii

Vad hadde ni i bålen? :) Dom ser jätte goda ut!

Gillar din blogg, och musiksmak ;)

2009-11-22 @ 21:55:29
Din Blogg http://sassylittlelassie.blondie.no

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0