fyfan

åh, jag vad jag hatar min mamma. Nu får jag inte ens äta frukost bara för att min låtsasbror ska komma hit. fyfan, jag vill här ifrån, jag vill inte bo här längre för jag mår ju fan bara värre och värre på grund av dem.

okej, nu måste jag sitta här och vara hunrig, varför måste min bror komma hit idag? kan inte dom åka till honom i stället. åhh, och hans flickvän hon är så jävla - gaaaaaaah. Jävla inkompetenta människor, och dom ogillar mej allihop. Dom kanske borde starta klubb? - ja varför inte.

åhh, min mage kurrar.

nu tänker jag gå ut och röka bara för att mamma kommer hata mej då.
usch deras äckliga unge skriker xc

Meddelanden
Postat av: Sid

bo hos mig : >



jag har ingen mamma där, inga störiga syskon, bara jag, och jag är för det mesta ganska snäll, åtminstone när jag är mätt och när jag sover : D

2009-11-08 @ 13:26:48
Din Blogg http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: iidaa

Skäms hon för dej eftersom du inte får gå ut o äta?

2009-11-08 @ 13:54:13
Din Blogg http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Problembarn? :S

2009-11-08 @ 15:04:13
Postat av: Jenniferr ;*

men snälla? hur rubbad får man va? måste väl fan få frukost ,s

2009-11-08 @ 15:19:50
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Man kanske skulle skicka dig ett litet minikök + en frysbox full med käk så du har möjlighet att brassa eget käk i såna här nödfall?



Synd att det skulle behövas...! Kram!

2009-11-08 @ 15:39:18
Din Blogg http://egetbevag.se
Postat av: EriK

Föräldrar suger, iaf dom som bara gör livet sämre...

2009-11-08 @ 19:54:52

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0