farsdag

världens mest meningslösa dag? Nej, förlåt. Den är säkert speciell och jätte gullig för dom som har en pappa att dela den med. Men jag får alltid ångest.

Jag kommer ihåg när jag var liten, typ sju år. Då skulle alla göra en present till sin pappa i skolan, och jag gjorde min. Men eftersom ingen visste vart min pappa var blev den liggandes på mitt rum och jag fick aldrig möjlighet att ge den till honom. Sen när jag väl träffade honom så var det inte så roligt att ge honom den eftersom då hade jag ju insett hur ful den var.

Och ja, en alkoholberusad farsa som knappt kan stå på benen förtjänar nog inte den kärlek jag var berädd att ge honom då. Men nu vet jag vem han är och jag är inte intresserad av att ha med honom att göra.

men jag måste erkänna att det svider på farsdag, jag hade väl i alla fall fått en förälder med lite kärlek i, tydligen inte ..








jag tänker på dej sötnos :*


Meddelanden
Postat av: RTP

Hejsan, gillar din blogg och du har verkligen en skön stil!

+Jag tycker fars dag och mors dag är rätt så dumma dagar eftersom det inte är alla som har en mamma eller pappa. Ungefär som du säger.

/Ronja

2009-11-08 @ 13:48:07
Din Blogg http://rtp.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske därför du lägger upp såpass "utmanande" bilder? för att du saknade en pappa under din uppväxt? har hört talas om sånt förut.

2009-11-08 @ 15:11:47
Postat av: Mickis

Men vad är dte för anonym tönt där uppe,snacka om lågt att säga nått sånt där.

2009-11-08 @ 16:01:28
Din Blogg http://mobscene.devote.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0