Facebook

Jag har länge dissat FB för jag och Jennie har liksom haft en form av deal att ingen av oss ska skaffa det för det är för gamlingar. Men ja, nu har jag gett efter - hon med för den delen.

Så nu får ni hälsa mej välkommen dit och så får vi se när jag förstått mej på helvetet haha



Meddelanden
Postat av: pimpXprincess

Jag var likadan. Nu har jag facebook och har bestämt mig för att försöka vara aktiv där, men ja... det går ju som det går! Hehe

2009-11-26 @ 11:19:16
Din Blogg http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Nils

Är FB för gamlingar? Nu vet inte jag vad du menar med gamlingar, men jag själv och alla mina vänner har FB och vi är 20-25, är man gamling då? Skulle ju snarare kalla det vuxen.

2009-11-26 @ 12:14:33

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0