:c

åh, nu har jag glömt av varför jag är i skolan igen haha. Nu sitter jag ensam i ngn random sal och lyssnar på musik för duktiga essa har matte xC

jag har kommit på att det finns inte ngt att göra på våran skola om man inte har någon att umgås med eller så, och just nu är typ alla små bord och grupprum upptagna - vilket suger. Känner mej ju rätt mobbad när jag sitter i en stor konferanssal helt ensam.

saker som suger nu

#1. att jag är hungrig som ett jävla djur, min mage kurrar och väsnas, den hatar mej antagligen. men jag har ju inte ätit ngt på hela dagen så jag antar att jag får skylla mej själv (nej, jag bantar inte, kan bara inte äta på morgonen och skolmaten är vidrig. (förlåt essa, jag vet att du är matrådsrepresetant, eller vad fan det heter,)

2#. att jag är pank, ja, jag äger typ en femtioöre eller något i den stilen. Jag förstår inte ens vart alla pengar tog vägen(?) vad har jag gjort egentligen!? ja, måste hem till mormor och städa lite så kanske jag kan få en hundring i alla fall!

3# Att jag inte har några cigg kvar, hur ska jag överleva? Jag är liksom röksugen NU, jag kommer ju avlida av abstinensen :o och jag har ju inga pengar heller så köpa några nya kan jag ju inte heller. Fan den där hundringen mååååååste jag fixa. men jag orkar inte städa, jag är så lat .__. och så trött - jag vill bara sova

#4. Mina gratis sms är slut, och jag har inga pengar på telefonen eller pengar att fylla på den med! Hur ska jag klara av att inte kunna använda min telefon tills den 30onde, det är ju förfan hur långt som helst kvar :c
hm, jag måste kirra pengar, seriöst.

#5. något mer är ju att hela min värld tycks bygga på att jag inte har pengar, vart i helvete gjorde jag av det? Fick ju för fan pengarna förra fredagen!? okej, jag festade, och jag råkade nog bränna närmare 600:- den helgen, fyfan vad osmart av mej :c




herrååååååååå

Meddelanden
Postat av: Anonym

du har sjukt skön stil och grymt bra musiksmak :>cred till dej :*

2009-11-09 @ 20:57:03
Postat av: ...

själv "lever" man på 200 i månaden o e tvungen o snacka me psykiatiker för ja inte äter skolmat o.O sjukare än o väga maten? xE

2009-11-09 @ 21:41:15

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0