290911

Sitter fortfarande hemma hos Sidney och håller på att fixa iordning oss. Hans pappa kommer hit idag och sedan åker Sidney med hobom tillbaka till småland och jag åker hem. Tänkte ta svängen via nathalie och träffa henne lite också.

Sidney kommer tillbaka på onsdag antagligen och jag kommer fan saknar honom, big time. Min dröm, det känns faktiskt som om jag drömmer imellan åt.

Känns liiite jobbigt att träffa Sidneys pappa idag, jag har svårt för föräldrar och nojjar ganska mycket. Man vill ju liksom vara omttyckt av sin pojkväns föräldrar, det känns viktigt för mej. Men ja, ngn gång måste vara den första och jag kanske ska vara glad att det är på "hemmaplan"? Aja, det går säkert fint *nojjar ändå*

Förövrigt ska jag inte göra ngt speciellt idag, kanske ska försöka få tag på bellen och se om hon har lust att ses? ja, jag vet inte. Haha känns lite märkligt att komma hem också, känns som det var jätte längesedan jag var hemma, alltså verkligen hemma hemma! Har typ bara varit hemma och packat ojm väskan det senaste, inte mej emot iofs.

Jag undrar varför helgerna går så sjukt fort nu för tiden? Det känns som jag knappt hinner andas nu för tiden, men ja. inte mej emot det heller - då är vintern snart över och jag bli 18 fortare :)

aja, time for some make-up


puss



Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0