270911

Skolan är tråkig, japp. Har engelska lektion nu och det enda jag kan tänka på är att jag ska hem till Sidneys lägenhet efter skolan och bara sova, kommer nog sova rätt mycket om inget annat händer.

Har varit vaken hela natten typ för jag har ngn urinvägsinfektion eller något (igen). Så jag vaknade akut kissnödig typ halv två och ja, gick på toa men jag var fortfarande kissnödig. så ja, jag kunde helt enkelt inte somna men runt halv sex lyckades jag i alla fall och stängde självklart av mitt alarm så jag försov mej.

Är lite orolig för min frånvaro, känns som det är lite för mycket och det komiska är att jag bara har frånvaro när jag sovit hemma i skogen så mamma kan i alla fall inte hindra mej från att sova hos Sidney på grund av den anledningen vilket är toppen!

Förövrigt vet jag inte vad jag ska göra i kväll, vet inte ens om jag vågar gå ut ensam på hässleholmen om kvällarna själv, känns lite som att leka med ödet faktiskt.

förövrigt är jag sjukt hungrig, skolmaten  var äcklig som vanligt och jag är fattig, pengar på måndag <3
Och jag är äckligt sugen på Hallonpaj& vaniljsås, och så är jag röksugen också!


aja, nu ska jag inte tråka ut er mer!
c'ya


jätte fin bild jag redigerade vid 4a tiden i natt ::C





Meddelanden
Postat av: Anonym

Ditt hår är jätte fint när du har luggen sådär :)

2009-11-28 @ 10:52:23
Din Blogg http://bellebutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett tips bara, för att undvika urinvägsinfektion så kan du kissa efter sex om du nu inte redan gör det.. :p



Jag har suttit ett antal timmar på toaletten för det misstaget innan..

2009-11-30 @ 22:41:07
Postat av: MISSEXTRA

Har du haft en bra tisdag?:)

2009-12-01 @ 17:17:57
Din Blogg http://missextra.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0