23.35

Ni kanske inte visste det men jag har världens bästa pojkvän! Finns ingen som får min hjärta att slå så hårt eller får mej att känna mej så fin. Kan liksom inte riktigt beskriva känslan av när han kollar på mej, jag blir helt tokig!

Förövrigt blev det ingen julmarknad för mej och Sidney men vi åkte i alla fall till knalleland och letade efter en guitar hero gitarr till xbox 360 men fanns bara trådlösa. Sen gick vi till max och Sidney tryckte i mej ytterligare en allt för stor måltid. Jag kommer bli så sjuuuuukt fet tillsammans med honom, shit alltså!

Sen åkte vi till Ica maxi, misslyckades med att hitta ngn guitar hero gitarr där med, men vi hittade hårspray, glitterspray, coca cola vanilla och massa annat.

Sen åkte vi tillbaka till Hässleholmen för att sedan gå till Ica Hulta för att köpa hallonpaj (jättejätte gott), jag har som sagt världens bästa pojkvän. Sen är han lite tokig och köpte massa tranbärsjucie/dryck som han tvingat i mej för det hjälper till att återställa ph-värdet i urinet för att undvika urinvägsinfektion. Han är bra gullig honom, han är det finaste jag har!


Du är ovärdelig

Meddelanden
Postat av: o

jag såg er. trodde jag skulle dö för ni va så söta ihop. fick en ren socker kick helt enkelt.. AVIS !

2009-11-29 @ 19:45:00
Postat av: John Rambo

lebb-hångel är alltid nice :)

2009-11-29 @ 20:17:43

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0