230911

Nu är jag vaken och jag är inte lite trött heller. Sista gången jag kollade på klockan i natt innan jag somnade var hon nästan två. Jag räknade snabbt ut att jag skulle max få 4 och en halv timmas sömn .___. Jag är inte byggd för att fungera efter så lite sömn så vi får väl se hur fan jag ska klara dagen!
Kaffe och energidryck <3

Sidney ligger och sover, min lilla cherrypie. Han är såååå gullig. åh, hela mitt hjärta är fyllt av honom! Igår lagade han faktiskt mat till mej, så jävla gott. Har jag inte gått upp i vikt den här helgen är min kropp fan helkonstig! :O
Pommes, Nuggets, Vitlöksbröd nomnomnom.

Alexandra om sleep tight bitches:
Hur orkar du gå upp 5:15 :O
Jag klarar knappt av att gå upp klockan 6 så jag hade ju aldrig orkat de :P

Förresten, varför går du upp så tidigt?
ÄR det för att du bor långt ifrån hållplatsen eller för att du behöver god tid på dig att göra dig i ordning? :)

Fin bild! :)

svar: Jag går upp så tidigt för att jag egentligen bor tre och en halv mil från min skola så jag måste gå till min buss cirka tio i sju. Sen behöver jag en stund på morgonen också, samt att jag aldrig tar mej upp diirekt när klockan ringer! x)


__

Nej, nu måste jag packa ihop sakerna jag ska ha med mej till skolan, dra på mej lite läppstift och pussa på min prins


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0