221109

Tjena! Jag är sjukt trött men kan inte somna om :S Men tänkte vara snäll mot baby och inte väcka honom på någon timma eller så i alla fall. Vi satt uppe igår och hux flux var klockan 4, sjukt skumt alltså.

Förövrigt misslyckades jag tydligen inte med tacosen igår så jag känner mej lite duktig och uppskattad, Han är så söt mitt lilla hjärta! Kan inte bli mer pirr i min mage för då sprängs den!



#1 Söndagar
för dom betyder att det är skola i morgon och att jag bara får sova brevid mitt hjärta en natt till innan jag måste hem till skogen.

#2 Att jag inte är rik
för då hade jag kunnat köpa hela världen åt min älskling, det hade kännts bra.

#3 Julklappar
Jag är så sjukligt dålig på detta, jag verkligen hatar att köpa julklappar! ÅHH vad ska jag köpa till Sidney?!?!?!



#1 Borås
Känns så sjukt gött att jag inte suttit i skogen hela helgen och ruttnat. Det känns bra att kunna vara här för ja, jag känner mej hemma liksom. Tss, fast det är nog bra att jag åker hem till skogen ibland så Sidney får en liten paus från mitt "sprida-ut-mina-grejer-i-hela-lägenheten"-syndrome.

#2 Sidney

All möjlig hiss till dej, du gör varje dag och natt helt underbar, jag tycker om dej fruktansvärt mycket hjärtat

#3 Att jag är hos Sidney
För det betyder att jag kan gå och pussa honom nu, vilket jag faktiskt ska hihi




puss






Meddelanden
Postat av: Eliin

Jätte fin bild!:)

2009-11-22 @ 13:15:58

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0