211109

Godmorgon! Fick lite tid över till datorn eftersom honey gör sej iordning. Han är nog segaste människan jag känner, helt seriöst. Han började göra sig iordning igår typ klockan 17 och jag driver inte när jag säger att han var klar vid halv nio någon gång - om ens det!

Ja, vi drog och söp med folk hos Philip Olséns syster, vars golv jag däckat på en gång tidigare! xD men det var najs, gött folk och så! Mådde inte dåligt heller och bilder kommer så småning om antar jag ;D

Sen gick vi från Kristineberg till donken i stan och därifrån upp till Hässleholmen, ont i fötterna vill jag lova. För självklart hade jag essas skor och det är jobbigt att gå på kullersten/uppförsbacke. Men det var gött att fyllekäka när vi kom tillbaka hit.

Sen slockna vi väl vid fyra-tiden någon gång. (nej sebastian du ska inte fråga mej ngt alls)


Idag ska Essa och hennes kompis komma upp hit för hon ska bleka Sidneys hår och sen ska jag laga tacos till oss, så jävla gott och så jävla sugen på det fyfan. Så vi måste handla och så ska vi till apoteket och köpa alvedon för mitt hjärta har ont i huvudet medans jag behöver en glass till min kokande mage!

Men nu orkar jag inte skriva mer, massa bilder kommer någon gång haha
puss på er från en sliten Zandra


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0