20.20

Haha, jag hade nyss ganska roligt åt en mycket fin kommentar här på bloggen!



Maja om 16.22:
tror inte din kille gillar att du viker ut dig på internet bruden
25 November, 18:34


Sid (************@hotmail.com) om 16.22:
Hey, Maja, jag har inte det minsta emot att min brud viker ut sig på internet, då ser alla hur het hon är ju?

Hahaha min humor är ganska knäpp och min baby är ganska klockren! Han är så himla fin den där pricken!



Förövrigt vill jag passa på att berätta en sak, för er som är intresserade av mitt liv, som nu mestadels består av Sidney så tycker jag att ni även ska börja läsa hans nystartade blogg. Klicka här för att komma till den! ♥



Puss på er sålänge

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0