20.18

varför är det sjukt mycket lättare att köpa julklappar till tjejer än killar, seriöst. Antingen är jag helt jävla dum eller så är det faktiskt så. Känns som jag kan komma på typ 10000 möjliga julklappar till en flickvän men till en pojkvän då? nej inte en enda.

Mindre än en månad kvar till jul och jag vill hitta ngt fint till Sidney, något som visar hur speciell han är för mej. men det står stilla, varför? tips?


Till en tjej:
Smycken (alltid uppskattat)
Löshår
Smink
Nagelförlängning
Hårvårdsprodukter
Parfym
Presentkort
Skor
Kläder
osv osv

till en kille:
Smycke (vet inte om det ens är uppskattat!?)
parfym, kanske?

seriöst, inget känns helt rätt där
men jag kanske ser en "tjejig" julklapp lättare för att jag själv är brud?






Meddelanden
Postat av: Luke

Med tanke på hur mycket din kille bryr sig om sitt utseende kanske hårvårdsprodukter eller smink skulle passa in där med? =P

2009-11-27 @ 22:48:03
Postat av: Markus S

haha.. du har så rätt så xD jag gillar inte smycken o inte parfym heller.. så de e verkligen fail att försöka köpa nått till mej :p

2009-11-28 @ 00:19:27
Postat av: Rosita evig läsare

Köp nått klädersplagg eller nått de uppskattar nog de flesta :)

2009-11-28 @ 09:10:26
Postat av: Anonym

hmm en t-shirt kan man köpa till en kille. men om man inte hittar ngt kan man ju köpa skämt grejer, fast det e iofs mer tilkl ens kompis man kanske köper sånt å inte till ens pojkvän. men sen kan man ju alltid köpa en cd. å om man inte har så mkt pengar så kan man sätta ihop en cd med låtar som man vet att personen gillar. jag lovar att det uppskattas!:)

2009-11-28 @ 14:56:10
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Presentkort på 2 biobiljetter^^

(Gissa vem som får göra sällskap?)

Plus en stor påse godis såklart...

2009-11-29 @ 13:58:47
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0