201109

Sitter på historialektion, sjukt tråkigt. Jag är verkligen inte intresserad någon stans och jag ska snart ha redovisning. Åhh, jag är så sjukligt trött alltså. Och törstig åhh coca cola.
Tror jag ska hem till Sidney och bara sova lite grann annars kommer jag aldrig orka med kvällen alltså! Men vi får väl se, har ju massa att göra!

Ska färga Sidneys hår och vi ska nog handla inför våran tacos kväll på lördag, sen måste vi gå och köpa cigg med. åhh blackdevil. Det var ett jävla tag sedan alltså!

Åhh sidney, jag saknar dej. Mitt fina hjärta. Du är så underbar.
I natt får jag sova i hans armar, i morgon natt får jag sova i hans armar, i övermorgon natt får jag sova i hans armar. Det kan fan inte bli bättre! PUSS på dej baby :*

okej, nu kanske jag ska börja koncentrera mej på historian i stället! Pusshej


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0