20.03

Yes, så var man hemma. Jag saknar Sidney som fan, jävla skit haha .__. Han är så söt. hdjajkdjahdjkagdhjaldhj jag är lycklig, det pirrar i min mage och jag har ont i käken för att jag skrattat och haft värsta smajlet på läpparna hela tiden.

Idag ser jag förövrigt ut som en pirat för att jag knutit min sjal runt skallen, för mitt hår var .. hemskast någonsin(!?) i morse :C arrgh. och jag känner mej så tjock, eller nej. Mer illamående. För Sidney matar mej, han kommer göra mej tjock så han kan trycka ett äpple i käften på mej och äta upp mej till jul :P Men det gör inget, för jag är kär i honom ändå! :*


Juste, jag har Crazy Lixx på skallen så jag tänkte att jag skulle dela med mej av det, så vi kan sjunga på samma låt hela tiden .___.


varsegod.



okej, nu kommer jag inte på ngt mer.
du är helt overklig baby, du får min skalle att snurra runt. Vackra vackra Sidney v

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0