19.22

åh, mätt. Åt nyss, det var gott som fan! Pommes <3 haha, fan vad oseriös jag är i min blogg. Men kanske lite roligare än att läsa om hur dåligt jag mådde, som förr. Men jag mår bra nu, mår helt fucking awesome - tack vare finaste Sidney såklart!

Idag åkte jag in till Borås och träffade Sidney på södra, drack kaffe på Viskan och sen åkta vi hem till honom. Satt och snackade massa och visade saker på internet typ. Sen gick vi och la oss för ja, vi gillar och sova! Men det blev ingen sömn utan mest gos och prat.
Sen fick jag sms av nathalie och kände mej tvungen att åka dit en sväng så det gjorde jag och sen åkte jag hem till min förbannade skog. Så nu sitter jag fast här tills på måndag antagligen..

Fast Jennie kommer hit i morgon, har lovat att hjälpa henne med en grej så ja, det blir nog bra.

Nu funderar jag seriöst på att sova eller ngt, trött. Men idol börjar om typ 40 min och det ska jag kolla på för det är jobbigt att sitta och tänka på hur mycket jag saknar Sidney.

Det är ganska sjukt hur nära han hamnat inpå mitt hjärta, det känns så overkligt. Men ja, det är helt sjukt. Han är så jävla fin både på utsidan och insidan. Jag är helt galen i honom, allt känns så rätt! :*




Meddelanden
Postat av: anna

Det är ju asbra att du hittat honom! Kom ihåg bara att inte förlita din lycka på en annan person. För att älska på riktigt måste du vara lycklig i dig själv, you know.. :)! Din blogg är asbra förresten!

2009-11-13 @ 22:36:15
Postat av: Sara

Hej, vill du bevaka varandra på bloglovin?(a)

2009-11-14 @ 10:43:43
Din Blogg http://insidesara.blogg.se/
Postat av: Sara

Så nu följer jag dig, lägg till mig på bloglovin nu? :D

2009-11-14 @ 10:49:47
Din Blogg http://insidesara.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

1. är ditt hår äkta? :) om inte, var har du köpt det?



2. glittersminket var jättefint men jag röstar på att du köper en mascara som inte klumpar så mycket... kan förstöra hela sminkningen om det blir för utsmetat ;_;

2009-11-14 @ 10:53:11
Din Blogg http://tjelsi.com
Postat av: Ellyn

Overkligt vackra ögon!<3

2009-11-14 @ 16:56:11
Din Blogg http://ellynitis.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0