191109

Hejhej, har ju haft lite problem på bloggen sedan igår kväll som ni säkert märkt. Men nu verkar det vara löst i alla fall vilket känns sjukt bra!

Idag har jag varit i skolan och sedan hemma hos Sidney, mitt lilla hjärta. Han är så otroligt fin och bra på alla vis. åhh, det pirrar så i min mage - det gör det verkligen! :)

Imorgon blir det att umgås lite med folk, bleka Sidneys hår, få ngt gjort med mitt hår osv. Sedan ska jag sova hos babyboy :*
Och på lördag ska jag och Sidney laga tacos, kommer bli sjukt mysigt och gott så klart. Och sen ska jag spendera resten av helgen tillsammans med honom så jag vet inte riktigt hur blogguppdateringen kommer att se ut. Men det är väl bara att kika in så ser ni om det hänt ngt nytt.

Känns ju lite dumt att sitta låst vid datorn när man är hos sin pojkvän liksom! ;D

aja, nu ska jag städa, tvätta och packa inför helgen. Och fixa historia sakimojs.

PUSS

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0