18.31

hej, jag är nog rätt elak för att jag inte skrivit ngt i bloggen idag men vet ni va? det skiter jag i haha. Åkte till Borås vid ett-tiden och träffade Sid. Sen var vi tvungna att åka till skolan och hjälpa Essa att panta alla äckliga burkar och flaskor.

det rann gammal energidryk om mina armar och på mina ben, så jävla vidrigt. Blev i alla fall cirka 120 kr i pant. PÅ TRE JÄVLA DAGAR ohmy. Men det gav i alla fall en extremt äcklig lukt, usch.

Sen åkte vi till stan, Sebastian hängde på och Sid lyckades få en sak avklarad på våran "att göra lista" - nämligen att mata mej. så han köpte en potion från helvetet till mej som sebastian och essa sedan fick hjälpa mej att äta upp. Så nu känner jag mej tjock och fin!

Nu sitter jag hemma hos vackraste Sid och sover hos honom i natt :)

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mera så ja, det får väl bli allt!



du är så jävla vacker :*


Meddelanden
Postat av: Emma

Är du och sid tillsammans? :D



Måste bara säga att du är så jäkla cool! ÄLSKAR DIN BLOGG!

2009-11-11 @ 19:27:53
Din Blogg http://emmaagunnarsson.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0