171109

Hej! Just nu sitter jag hemma och är så sjukt hungrig så det finns inte. Jag vill att maten ska vara klar nuuuuuu! Men det blir pommes och lövbiff nomnom säger jag bara.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, ja. Och jag har varit ganska seg/hyper. Ja, först seg och trött alltså vilket sedan gick över till att bli "övertrött" och då garvar jag åt allt - rätt stört.

Ikväll måste jag städa mitt rum, ser förjävligt ut. Så det ska jag göra när jag ätit i alla fall!

Och i morgon får jag förhoppningsvis träffa finaste baby, ååhhh jag längtar. Vill sova i hans armar varje natt, så himla mysigt.

aja, har inget mer vettigt att säga eller någon ny bild att lägga upp heller för den delen så detta får bli allt. Tråkig som är jag nuförtiden.


c'ya ;)

Meddelanden
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Ja du - det låter ju INTE direkt som om "anorexi" är ditt problem..! (Vänligt garv^^)



Hoppas det var supergott!

2009-11-18 @ 15:46:42
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0