17.08

hemma från skolan, fast ja, har ju egentligen APU två veckor nu men jag ska bara sitta i skolan och ta igen massa jag missat/ligger efter i. Det känns gött faktiskt så slipper det tynga ner mina axlar.
snart ska jag nog sova en timma eller så, känner mej sjukt trött alltså. kan ju bero på att jag gick upp typ halv sex i morse D:

fyra saker jag är jävligt trött på!

#1. tidiga morgonar, jag är inte en morgonmänniska. Jag vill inte gå upp när det är mörkt ute, känns ju fan inte friskt! Man ska sova när det är mörkt ute - halva grejen lixom! Inte roligt att gå upp till skolan tidigt som fan.

#2. Ensamhet, jag hatar det. jag hatar att sova ensam, jag hatar att åka buss ensam, jag hatar att äta ensam, jag hatar att gå ensam. jag hatar helt enkelt att vara ensam

#3. skolmat = blä, jag är trött på att inte kunna äta och lägga alla pengar på snabbmat. Jag är trött på att alltid vara hungrig och trött i skallen.

#4. Jag är trött på kyla, jag vill att det ska vara varmt. Varmt så man kan sitta ute och bara vara, varmt så man kan gå i kjol utan att frysa benen av sej.



Meddelanden
Postat av: Fa1ly

Tycker vi kan stryka #2 (A) <3

2009-11-02 @ 18:28:20
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Kyla ja usch...!

Ändå har vintern knappt hunnit börja...



Yllebyxor rekommenderas - men ballhetsfaktorn är ju typ minus ; )

2009-11-02 @ 19:45:15
Din Blogg http://egetbevag.se
Postat av: Qukii

jo, de där med kylan håller jag fullständigt med om!

2009-11-02 @ 21:24:00
Din Blogg http://benteschramm.blogg.se/
Postat av: L.C

Du har en sån jävla cool blogg och jag bara älskar din header hehe:) Hittade din blogg via bdb:)

2009-11-02 @ 21:48:33
Din Blogg http://leonardcamitz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh!! Roligt att hitta en ny härlig blogg att följa!! :D

2009-11-02 @ 21:53:58
Din Blogg http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Jenniiifer ;*

Haha, deh låter precis som mina meningar!

ja hatar att va ensam, ja ba hatar't. Sen har ja verkligen allvarliga problem me att gå upp på morgonen. Ja äter aldrig, verkligen Aldrig i skolan, deh typ e vidrig mat. Och ja hatar kyla "/

2009-11-03 @ 09:45:24
Postat av: Jenniiifer ;*

Haha, deh låter precis som mina meningar!

ja hatar att va ensam, ja ba hatar't. Sen har ja verkligen allvarliga problem me att gå upp på morgonen. Ja äter aldrig, verkligen Aldrig i skolan, deh typ e vidrig mat. Och ja hatar kyla "/

2009-11-03 @ 09:45:39

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0