161109

Idag är det måndag som ni vet och det betyder att jag haft min första riktiga skoldag på tre veckor. Jag har fan inte saknat det ett skit alltså! Jag tycker inte om att gå upp tidigt, att ha tråååååkiga lektioner och att ja, vänta på bussen hem. Mycket bättre att komma och gå som man vill kan jag tycka.

Har inte gjort mycket mer än att varit i skolan idag, var lite med jennie och åt på donken. Annars inte mycket annat faktiskt. I övrigt har jag bara gått runt och beklagat mig över att jag saknar Sidney och jag tycker att han kan komma tillbaka till Borås haha!

Åh, han är så fin. Vilken stjärna jag hittat, funderar fortfarande på om han faktiskt är verklig. Han känns overklig, så fin, så gullig, så söt, så snäll. gaaaaaaah mitt huvud flippar! Jag vet ju att du läser det här Sidney sötnos, så jag skriver att du är finast i hela universum bara för att du ska komma ihåg det!

aja, jag är på ganska bra humör idag - det känns awesome! :*

Meddelanden
Postat av: bea - lämna mig aldrig, mike ♥ RIP

Halloj! :) Najs blogg ^^ vem, förutom du, har tagit bilderna i din header? :P

Kramkram!

2009-11-17 @ 14:49:08
Din Blogg http://almhagen.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0