12.21

öhm.. jag vet inte ens vad jag ska skriva? Men det känns jävligt mycket som jag borde. Så here we go.

jag är hemma hos finaste Sidney, har "sovit" här i natt, fast så mycket sömn har det faktiskt inte varit. Utan vi har mej legat och snackat om typ.. ingenting? haha men det känns så jävla skumt, för det känns precis som vi kännt varandra hur jävla länge som helst trots att vi inte har det.

Det känns verkligen som det här var meningen, jag kan inte hitta några fel på honom - han är fan perfekt. Jag vet inte hur många gånger jag bara ryck till och verkligen kollat på honom och undrat om jag drömt. Han är så jävla vacker att mitt hjärta slår dubbla slag. Fyfan

hihihi, ja, jag är verkligen kär. Pirret i min mage kan jag inte ens beskriva, jag är inte ens säker på att den någonsin HAR pirrat såhär mycket förut!


tack för en underbar natt baby, jag vill aldrig åka hem, egentligen. Du är så jävla vacker att jag snart... hjkhada
jag sitter i alla fall och kollar på dej nu.. jdklajkdj vackervackervacker overkligt. nu ska jag gå och pussa på dej.


Bye


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0