1138 läsare igår, påväg uppåt igen! :)

hej, jag sitter även idag och funderar på hur jag ska göra med bloggen. Kommer antaligen starta upp en ny och fixa med den så att den är helt klar, sedan presenterar jag den för er. Men jag har fortfarande inte bestämt om det blir blogger.com eller worldpress så ja, vi får se!

Vill ha en ny design så jag ska snacka med någon fotograf och se om vi kan fixa fram ngn snygg studiobild att använda och sedan snacka med någon som är haj på bloggdesign så jag kanske kommer någon stans. Men ja, har i alla fall bestämt mej för att nu jävlar ska jag göra det här - nu ska folk se vem jag är!

höhöh ja, jag har nog lite höga tankar om mej själv xC

___

idag har jag i alla fall hjälpt min mormor att städa lite, fick 200:- för hjälpen. Och nitto av dem ska gå till New Moon-biljetten. Men kanske hinner upp dit ngn mer dag i veckan så jag kanske kan få någon hundring till, gillar inte att vara fattig alltså :(

Nu ska jag gå och äta en smörgås för det är gott, puss

Meddelanden
Postat av: L

Vad heter du på bilddagboken?

Postat av: azra- EN GRYM TJEJ MED EN GRYM BLOGG ♥

snygg blogg du har ! :D



har en frågestund på bloggen, ställ gärna en eller flera frågor skulle vara supersnällt,

kram ♥

2009-11-15 @ 16:59:10
Din Blogg http://floxerpoxer.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0