10.38

Nu sitter jag i skolan, jag vet inte riktigt vad jag gör här egentligen. Hade prov i morse och jag fick fanimej godkännt, så jävla gött! Det känns som det börjat lätta på trycket, eller i alla fall pressen.

men nu kom jag på, eller snarare blev påmind om vad jag gör. Jo, jag sitter på ettornas lektion som är med min lilla favoritlärare, eller ja, han älskar mej. (hoppas jag). Essas fel alltihop, hon tvinga mej! Men hon är ganska söt ändå så det gör inget.

Sen ska jag anstränga mej och få ngt vettigt gjort, ja, jag ska alltså skriva på min samhällssuppgift.

förövrigt är jag trött på att bo hemma, fyfan vad jag avskyr den jävla hålan. min familj, usch. Jag tycker inte om dom. Och igår hotade mamma mej med att ta mej till sjukhuset för att jag inte äter. Jag vill inte gå till sjukhuset och snacka om den skiten längre. Dom gör inte ett jävla skit ändå, dom kommer bara hjälpa mej om dom kan ge mej diagnos på aneroxia eller bullemia men eftersom jag inte har det så kommer dom inte hjälpa mej.

aja, nog skitsnackat.
jag tänker på dej sötnos :*



PPS

Meddelanden
Postat av: Essa

Hah :*

alla dina läsare är avundsjuka för att jag sitter bredvid dig!



så på dig älskling, sjuhkus är läskiga och du är frisk, jag vet det.



Haha, erkänn nu - det är mig du tänker på :* <3

2009-11-09 @ 10:43:28
Din Blogg http://punkpopforpostponedsuicides.blogspot.com
Postat av: Essa

stå på dig älskling*

inte så

<3

fast det fattar du!

2009-11-09 @ 10:44:07
Din Blogg http://punkpopforpostponedsuicides.blogspot.com
Postat av: emma

vad handlar din blogg om? att klaga på livet..? igår skrev du att de inte låter dig äta och idag ska de lägga in dig på sjukhus? dubbbeelmoral

2009-11-09 @ 10:45:19
Postat av: Essa

Emma:

om du nu klagar på hennes blogg

och tycker att den är så dålig och helt utan handling

så har du

1. noll sympati

2. dålig anledning att läsa den

och

3. inget liv som kommenterar det



mår du bättre av att kalla andra personer mindre intellektuella kan du väll lägga ut ditt bloggnamn

eller så

och så ska vi se vad du skriver!



smart ass

2009-11-09 @ 11:06:27
Din Blogg http://punkpopforpostponedsuicides.blogspot.com
Postat av: Amanda

Vart bor duegentligen?.. finns många små skithålor här i lilla bajsmark..

2009-11-09 @ 11:19:25

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0