Summer of '69

Idag har det varit så sjukt jävla soligt här uppe i Norrland!
Jag och Love åkte in tidigt i morse till den stora metropolen Sollefteå
för att göra lite bankärenden. Sendan skulle vi träffa Felix & Johan som jag
lärde känna förra gången vi var där :)

Men idag satt vi i parken och Felix och hans polare Peter spelade på
afriganska trummor och sjäng lite grann. Sedan kom Johan och höll
oss sällskap ett tag (han hade på sig armbandet han
fick av mig förra gången vi sågs) sedan skulle han iväg och bada.

Efter ytterligare några bärs uppdruckna och lite glass så dök Simba upp
med en akustiskgura och sedan kom även Kjellson som är gammal klasskamrat 
till Love sen estet :D Även han hade en gura med sig.  Som detta inte var tillräckligt
så dök två afrikaner upp och lånad Peters trummor och fyfan vad duktiga dom var!

Jag fick en helt ny inblick i deras kulturella musik eftersom
även sången skedde på afrikanska, jag har även fått en helt ny inblick i
vart rap-musik gör sig värdig att kallas musik. Hade du frågat mig igår hade
jag inte kallat det musik eftersom för att spela musik anser jag att det ska
krävas mer än en dator! Men Självklart faller det naturligt att rappa till
afrikanskabongo trummors takt! Det var sjukt bra, men bäst gillade jag
faktiskt den afrikanska biten! Det var en helt underbar upplevelse! :D

här kommer en bild på gänget :D

bild: Gänget i parken :)

och eftersom vi satt där i typ 4 timmar så brände jag självklart mina axlar :(
aj, fyfan vad onte det gör. så min älskling har fått smörja mina stackars
skuldror med aloe vera kräm! ajajaj, men nu ska jag faktikst jobba lite
så ni får nöja er med detta sålänge :)


bild: min "fina" rygg :"(

föresten, ni måste lyssna på en låt - som ni säkert hört förr!
Bara för att jag haft den på skalllen hela dagen :)




RocknROLL!

Meddelanden
Postat av: Anonym

oh jävlar vad jag är avundsjuk på ditt hår :O hur gör du för att skiten ska hålla sig uppe hela dagen?

2009-06-25 @ 23:19:25
Postat av: RocknRollBabe

jadu, det är inte så svårt men några tips är ju

* uppklippt hår

* inte balsam, helst inte nytvättat

* tupera

* och en jävla massa hårspray :D

2009-06-25 @ 23:44:50
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: näthlyy

helvete va bränd! :o

är glad att jag solat såpass mycket på våren att jag inte blivit så sönderbränd än.

2009-06-26 @ 17:56:13
Din Blogg http://wildisthewind.blogg.se/
Postat av: RocknRollBabe

Ah, jag vet :O ont som fan göre också!

Jag har ju inte solat alls typ så det tog ju rätt hårt att sitta i parken i 4 - 5 timmar med solen i ryggen :S :/ hoppas det går över snart så ska jag ta det förstiktigare!

2009-06-26 @ 18:13:19
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: Dany Thunder

HAHA!! det där lät ju söft värre allså:D!!



men ÅÅÅH FUUUCK:S!! det där ser INTE!! göttmos ut!!



stackare=(!! massa bamsekramar på dig<3!!

2009-06-27 @ 15:42:21
Postat av: zandraa

Hahha nej, det gör ont som fan! känns som huden krymt :(

men jag hoppas det går över snart :)

2009-06-27 @ 16:11:32
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: FRIDA

den där låten är kung:p

2009-06-30 @ 02:02:26
Din Blogg http://fridaosv.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0