Rock The Night

Rockweekend bestämt, så jävla najs ;D
Så nu blire as party, W.A.S.P, LA Guns
och massa najs skit, trevligt folk (förhoppningsvis)
och rock n roll all nite and party every day!
Haha - där fick jag allt till det ;D

Ja, som ni kanske märker är jag rätt trött,
och rätt flummig! Har suttit och snackat med min
blivande svärmor i typ två timmar, rökt cigaretter
och pratat om allt mellan himmel och jord!
Och jag måste bara säga att hon fanimej att en av världens
bästa kvinnor, är det någon kvinnlig förebild jag ska ha
så är det fan hon alltså!
Sen är jag sjukt glad för att hon peppar mig så mycket,
att jag ska sattsa på fotograferandet och skrivandet :)

Dessutom fotade jag hennes hund härom veckan inför midsommar
och nu ska bildjävlen publiceras i The Total Rottweiler Magazine!
Som förövrigt är en tidning från Canada! Jag kan faktiskt inte riktigt förstå det men,
Det är helt sjukt - en stor tidning ber om att få använda min bild och nu kommer
den publiceras med mitt namn på! Ni kanske inte förstår vad detta innebär för mig.
Men för att försöka förklara - det betyder pepp, framgång och kreativitet samt lust att fortsätta
arbeta på mitt namn & rykte :D



____

Och förresten, du som slängde in kommentaren på mitt inlägg vid namn photograph,
jag tänkte bara ge en pik till dig - jag har aldig påstått att jag är "så jävla snygg"
som du själv säger att jag inte är (?) jag har inte någon aning om vad du baserar
ditt jävla fakta på men jag tar inte åt mig eftersom du inte ens kan stå för vem du är utan
signar kommentaren med "ensomhatardig". Men jag vet allt vem du är, du kanske inte
visste det, men ditt IP nummer registreras i min blogg när du lämnar kommentarer.
så kära boråsare - du kan ge mej kritik, jag kan ta åt mig när har tillräckligt med
värdighet för att stå för vem du är och vad su skriver!
Men du är välkommen att disskutera, så släng in en kommentar
om du stör dig på något, okej ? :D

& bara för det ska jag slänga in ytterligare en bild på mig själv :D


Rock n Roll!

Meddelanden
Postat av: LINH

vart har du köpt ditt löshr?:D

2009-06-25 @ 08:23:04
Din Blogg http://Laaajn.devote.se
Postat av: näthlyy

Najs det där med tidningen! Den där bilden ser så söt ut, haha. Söt hund kanske? :P



Den andra bilden var däremot också söt,

men vafan, vem är det som terrar din blogg nu då? :S Dessa anonyma människor! Någon gång borde man väl växa ifrån det? Aja,



trevlig sommar på dej! :*

2009-06-25 @ 12:08:34
Din Blogg http://wildisthewind.blogg.se/
Postat av: bellen

oooh grattis, va kul :) hur fick du kontakt med den canada grejen då ? :)

2009-06-25 @ 16:35:54
Din Blogg http://bellebutt.blogg.se/
Postat av: RocknRollBabe

Linh: Jag har köpt mitt löshår på happyhair.se, dock är mit jävligt slitet nu men har haft det sen i våras och det är syntet så det är inget att klaga på :D



Näthalyy: jo, jag vet! :D Jo, det är en jävligt söt hund! & alla kommandon hon kan är ju sjukt söta. Hon kan lixsom hämta bestick på bordet och lägga dom i diskhon, plocka ut kläder ur tvättmasiknen och stänga lådor samt själklart apotera allt möjligt :D



jadu, jag kollade självklart upp ip-nummret och det visar ju att det är en boråsare som skrivit, och jag har en aning om vem det är!



Bellen: Det var Loves mamma som hjälpte mig, hon har mycket kontakt med dem eftersom hon själv sålt artiklar till dom, så dom håller ju koll på henne med. Och bilden är publicerad på hennes hemsida så dom fann den där och bad om tillåtelse att anvämda den :D

2009-06-25 @ 17:34:07
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: Dany Thunder

OJOJOJOJJ!!!!!!



FUCK!!!!! vad HÄÄÄÄFTIGT=)!!! uber stolt över dig gumman=)!!



DU SER!!!! du har talang så inni helvete!!..



o till tappade missfostret som skrev det där om att du inte är snygg o vad det nu va



FUCK HIM!!! personen har inget eget liv o blev säkert sexuellt utnyttjad av sin farbror som liten.. så man måste för o få ett UNS!! av självbekräftelse klanka ner på andra^^



MEGA UBER!! babe as usual på bilden btw<3^^!!

2009-06-27 @ 15:39:25
Postat av: zandraa

Tack för att du alltid pepper mej så mycket :D:D betyder mycket för mej! :)

2009-06-27 @ 16:09:31
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0