Rock n' Roll (is gonna set the night on fire)

Idag är en bra dag för idag har min kära pojkvän laddat ner RollerCoaster till mig.
För er som inte vet är det ett datorspel som går ut på att bygga den perfekta nöjesparken.
Hahah jag vet att det låter småtöntigt men vadfan? tiiiidsfördriiv :D:D

Idag är jag även glad för att min pojkvän är glad.
Och han är glad för något även jag är glad för.
Att hans band (redlight attraction) antagligen ska
lira på samma festival som hans favoritband PRETTY BOY FLOYD :D
Fyfan vad grymt att se dom live, dom har ju trots allt inte
spelat i sverige förr. Så se till att gå dit, den 8 augusti i Stockholm!

Kan ta reda på mer information för den som vill ha, biljetterna kommer
antagligen kosta ca 260;-


Bild: Pretty Boy Floyd

nu ska jag nörda mig mer med RollerCoaster :D


RocknRoll


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0