Psycho Circus

.. är precis som min skalle känner! Ja, psycho circus alltså!
Har suttit och jobbat med en banner, på allra svåraste sätt -
nämligen PAINT! för att min pojkvän helt enkelt inte har några vettiga
program i sin dumburk .. *suck*

Jag är inte färdig än alltså, men min kreativitet står på -666 minst!
Så jag får fortsätta i morgon! Nu vill jag be mitt lilla snuttegull (d.v.s min pojkvän)
att smörja in mina brända axlar med mer aloevera och sen röka och sen sova.
åhh, låter frestande! SÅ godnatt då antar jag :)







RocknRoll




Meddelanden
Postat av: Dany Thunder

hahaha!!!



du får la me mini gayen o skaffa lite vettiga program;-) " skaffa vettiga program till din dator annars SEX STREJKAR!!! jag"



LOVAR!! att det kommer o funka^^ asg*



himla fin o söt tjej där på bilden du<3^^ hihihih

2009-06-27 @ 15:44:51
Postat av: zandraa

han har försökt men instalationen krånglar :/

men jag ska ha sexstrejk i åtanke :)

2009-06-27 @ 16:12:51
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0