Nothin' But A Good Time

Idag vad jag och baby i Sollefteå, och handlade mat till mej (A)
& cigaretter å CocaCola(<3). Vi träffade även några gammla klasskompisar (bla han i mitten på bilden)
till Love som vi satt och snackade med så drack dom lite öl och så :)

Sen åkte vi hem och käkade och snart ska vi ut och plåta lite bilder på oss,
får hoppas att det blir ngt schysst så jag kan lägga upp det här på bloggen :D

aja, nu ska jag pysa!


Bilden: fr v: jag (ser ut som ett jävla fån), Love, Felix & Johan.


RocknRoll

Meddelanden
Postat av: Sandra

sv: okej, synd. men hör av dig om du skulle råka gå på någon tkväll :D



jaa, åh :3 detsamma zandra!



aa jo jag har lite problem med det haha. kan inte berätta riktigt här men om du vill veta kan jag berätta mer på msn eller sms :P vad är ditt nya mobilnummer förresten? :)

2009-06-23 @ 23:33:16
Din Blogg http://bananaspoon.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0